דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לארגן את מסיבת יום ההולדת האולטימטיבית לילדים 

מאת    [ 01/07/2010 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 3342 פעמים ]

כל ילד חולם על יום ההולדת שלו, בה יגיעו כל החברים, הוא יהיה במרכז העניינים, יקבל אינספור מתנות, יכבה את הנרות על העוגה וכשכולם ילכו, ישב ויפתח את מה שקיבל. כדי להגשים את חלומו של הילד, על הוריו (לרוב אימו) לארגן לו את מסיבת היום הולדת האולטימטיבית, זו שתשאיר רשמים חיוביים ביותר על המשתתפים הצעירים והמבוגרים כאחד, ועליה ידברו ההורים ביניהם בהתלהבות ויירצו לשחזר את החוויה המושלמת.

אז איך מארגנים לילד את יום ההולדת האולטימטיבית, שתשאיר הן אותו והן את המוזמנים עייפים אך מרוצים?

בחירת מועד ומיקום
כדאי לבחור לחגוג את היום הולדת באמצע השבוע, זמן פנוי לרוב אצל ההורים, שמחפשים בנרות תעסוקה לילדים לאחר שעות הגן. עדיף כשעה וחצי אחרי סיום הגן, כך יישאר זמן התארגנות, מקלחת ולבישת בגדים חגיגיים כיאה למאורע. בחירת המיקום תלויה במזג האוויר. לא כדאי לתכנן יום הולדת בחוץ על הדשא בינואר בקור ובגשם ומנגד, באותו מיקום בתקופה המאופיינת בימי שרב מרובים. במידה והוחלט על מיקום בחוץ, אז לפחות לבחור מיקום מוצל, וכאשר יש אפשרות, עדיף לנצל ימים חמים במיוחד לטובת חגיגת יום הולדת חווייתית בג'ימבורי.

בחירת הפעלה מתאימה
כיום מקובל ופופולארי להזמין מפעיל חיצוני שיהיה אחראי על התוכנית האומנותית.  מומלץ לבחור מפעיל שהתרשמתם ממנו לטובה באחת מימי ההולדת בהם לקחתם חלק, ושראיתם כי הוא אכן מעניין את הילדים, ומצליח ליצור אווירה שמחה וכייפית. במידה ואין לכם מפעיל שהתרשמתם ממנו באופן אישי או שקיבלתם המלצות עליו ואתם מחליטים לבחור אחד באופן אקראי, כדאי לבקש ממנו להגיע לאחד האירועים בהם נוטל חלק על מנת להתרשם מביצועיו. חלק גדול מהצלחת האירוע כולו תלויה בו. לפני שמשכירים את שירותיו באופן רשמי, כדאי לוודא את הפרטים הקטנים: מתי מגיע, מה כוללת ההופעה שלו, מה הא מביא איתו, מה צריך לקנות לצורך ההפעלה (אם בכלל), כמה זה היא נמשכת (עדיף פרק זמן מכובד אבל לא להגזים. מעבר להפעלה בת שעה וחצי- שעתיים, הילדים מאבדים עניין וסבלנות. כיום מקובל לבחור לצורך הפעלת הילדים ליצן, בלונאי, קוסם וכדומה.

בחירת תפריט מנצח
מומלץ לשלב גם אוכל שילדים אוהבים (הרי בכל זאת באו לחגוג ואי אפשר בלי הפתעות כמו חטיפים, ממתקים) ויחד עם זאת, גם אוכל בריא יותר עם סממני ארוחת ערב כדי שגם ההורים יהיו מרוצים. פיצות, פיתות עם נקניקיות, תירס חם, לא דורש הרבה מאמץ והתפריט עובר שדרוג משמעותי.

בחירת הפתעות לילדים
מומלץ לצייד את הילדים בהפתעה לפני שהם עוזבים את יום ההולדת, על מנת להשאיר להם טעם טוב בפה. אפשר צעצוע קטן וגימיקי כמו מפריח בלונים שתמיד אוהבים ותמיד נגמר, משחק הרכבה קטן וכדומה. אפשר גם לצייד בבלון עם ארטיק או עם שקית ממתקים קטנה עם כרטיס ברכה "מקווה שנהנית ביום הולדתי".

לסיכום,
על מנת לארגן יום הולדת מוצלחת ככל הניתן עבור הילד, מומלץ לתכנן את הפרטים מראש ולא ברגע האחרון, לבחור מיקום נוח בהתאם למזג האוויר הצפוי, כיבוד לילדים, הפתעות חביבות והזמנת מפעיל מבעוד מועד. שיהיה יום הולדת מהנה!

ציפי ברמן-קרופרו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב